Lauantaina käytiin Stellan kanssa möllitokoilemassa avointaluokkaa.. Stella aloitti perjantaina juoksut, olihan se niitä jo jonkin aikaa tehnyt. "Kilpailukirjeessä" kuitenkin luki, että juoksuisen kanssa voi mennä, joten me mentiin! 
Stella on ollut tosi ärsyttävä nyt juoksujen alottelun ja niiden tulon jälkeen, korvat ovat kadoksissa välillä, ulkona ei välttämättä tule luokse tai muuta vastaavaa.
Pisteisiin siis:
Paikkamakuu: 7 Rauhaton, oli piipannut ja vissiin meinannut nousta ylös jossain välissä, oli kuitenkin huomannut äidin ja mennyt takaisin hyyyvin syvälle maahan. Pysyi kuitenkin!
Seuraaminen: 7,5 Edisti hyppi, loppuperusasentoon käsky, jäi katselemaan kentän laidalla olevia ihmisiä ja koiria?!
Liikkeestä maahan: 9,5 tuomari rokotti seuraamisesta puoli pistettä, mun makuun se oli IHAN LIIAN HIDAS!!!
Luoksetulo: 0 tätä ollaan treenattu! Lähti kivalla vauhdilla luokse, annoin pysähtymis käskyn neiti vaan valuuuu.. En sitten antanut enää toista käskyä vaan karjasin ei. 
Liikkeestä seisominen: 0 Pysähty hyvin, en kuunnellut liikkuria vaan lähdin omatoimisesti koiran taakse, ja kun tajusin tilanteen pyysin kovaan ääneen anteeksi, jolloin Stella loikki iloisesti mun luokse "ei se mamma haittaa!"
Nouto 8 Ihan kiva, kun otin noutokapulan neidin suusta se ampas samantien loikkimaan mun eteen! Pitää treenata, ettei palkka tule ihan heti noudon jälkeen.
Kaukot 5 tuplakäsky maahanmenoon, ja tupla ekaan istumiseen. Nää on toiminu NIIN hyvin ennen tätä!
Hyppy 9 Stella haukahti, siitä piste.
Kokonaisvaikutus 9 iloinen koira, tuomari ei kuitenkaan tykännyt mun karjasusta Stellalle ja siitä, että nappasin Stellaa kerran niskasta kiinni (jep meillä tehdään tällaista) se mitä tuomari ei huomannut oli se, että joku tyyppi näykkäs mua kerran, ja kun astuin vahingossa vähän jonkun varpaille toinen huus mulle kun syötävä!

Tulihan niitä pisteitä yhteensä 113. Olishan se kolmostulos. Mä vaan haluan, että noi juoksut loppuu nopeesti! Sitten saa taas oman kultatytön takasin! Aamulla se ei osannut istua sitten millään!