Tänään käytiin Vihdissä tokoilemassa.
 

Luoksepäästävyys 10, se pysy vierellä JEEE! :)
Paikkamakuu 10
Seuraaminen kytkettynä 8, loikki, otti hihnasta kiinni, edistikin vähän.
Seuraaminen taluttimetta 8, ÖÖÖ. Toi koira on porsas, se loikki ja näpsi mua! Loppuperusasennossa ei istunu!
Maahanmeno seuraamisen yhteydessä 10, perus.
Luoksetulo 8, törmäs muhun.
Liikkeestä seisominen 7, Tässä vaiheessa täytyy siis mainita, että koirallahan mahto olla tosi hauskaa, ohjaaja oli tosi vihanen! Kaikki meni ihan nappiin, mutta kun olin palaamassa koiran luokse ja  olin ehkä noin kahden metrin päässä siitä, se lähti ilosesti loikkimaan mua kohti! Tästä johtuen yllättäen myös vino perusasento!
Hyppy 9, kaksi istu käskyä hypyn jälkeen?!?!?
kokonaisvaikutelma 9, mulla on iloinen koira, jolla tuntuu riittävän virtaa (NO ÄLÄ!)

173 pistettä, ALO1

Ollaan me enää yhden ykkösen päässä TK1:sestä.

Tuomari nauro meille, kun mentiin kuulemaan kokonaisvaikutelmaa, ja totesin vaan stellalle, "Sä oot niin tyhmä kauhukakara, sikapossu! Mä niin myyn sut TK1:sen jälkeen!" (naisen mieli on kuitenkin ailahteleva, joten Stella saa jäädä luokseni asumaan! )


Pari kuvaa vielä alkuviikon lenkiltä.


Mummo on niin sulonen

Stella ja Stellan keppi

Mimmi kerää "roskia" metsästä

Yhteiskuvissa oli mukana myös Mimmin kauniita irvistyksiä Stellalle! Oikeesti ne tykkää
toisistaan!